دل‌نوشته‌های الین

زندگی زیبا

زندگیم رو دوست دارم پر از اتفاقه پر از چالش بالا پایین و اتفاقای خوب که علت همش ادمای خوبین که توی زندگیمن 
مامانم همیشه مثل یه دوست بوده باهام خیلی دلسوز و پایه تمام شیطنتا 
بابام نمونه بارز یه انسان صبورو مهربونه  که تمام زندگیشو گذاشته واسه ما و من خیلی دوسش دارم :)
البته من فکر میکنم داشتن یه همدم و یاور همیشگی باعث خیلی از اتفاقای خوب زندگی ادما باشه مثلا داشتن یه خواهر دوقلو که باعث رقم زدن کلیی اتفاق شاد و خوب توی زندگیت بشه خودش یه نعمت بزرگه 
دوستایی دارم که خیلی کمکم میکنن توی خیلی از شرایط خوبو بد دوستایی که دور نمیکنن منو از خود واقعیم دوستایی که پرن از انرزی مثبت 
و کلی دلیل دیگه که باعث رقم زدن این زیبایی ها شدن
پس زیبا ببین زندگی زیباست....

[ سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ ] [ elin adl ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی