دل‌نوشته‌های الین

همه چیز از طریق خواستن تو به عرصه ظهور میرسه

دقیقا بر خلاف دیشب الان حال فوق العلاده خوبی دارم از وقتی که از خواب بیدار شدم دو ساعتی میشه تا همین الان اتفاقای خوب پشت سر هم داره میفته خیییلیییی خوبه

یه سری ایده ها اومده توی ذهنم که مطمئنم عملیشون کنم خیلی خوب میشه امروزمو باید سفت بچسبم و خیلی کارها رو انجام بدم یه سری کارهایی که شاید مسیر زندگیمو به کلی عوض کنه خیلی تغییر ها هست که باید از همین الان اتفاق بیفته این ها رو. دارم مینویسم که یادم بمونه میخام به چی تبدیل بشم سال جدید و من جدید در انتظار هست اگر چه نباید به سال جدید برسه همه چیز از همین الان شروع به تغییر خواهد کرد و اینو بدون که همه چیز از خودت شروع میشه تا خودت نخوای هیچ کاری پیش نمیره حتی زور زورکیش

[ جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ق.ظ ] [ elin adl ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی