دل‌نوشته‌های الین

کم نیار، استوار باش

امروز جزء اون روزایی بود که واقعا خسته بودم از همه چیز حوصله هیچ کسو نداشتم دلم میخاست برم یه جا بشینم و فقط توی فاز خودم باشم و فکر کنم یه جورایی بریده بودم از کارهام تا اینکه یه نفر یه جمله بهم گفت و خیلی منو برد توی فکرش جمله این بود :"بزرگی چالش مهم نیست طرز برخورد تو در زمان چالش مهمه" گفت تصمیم بگیر میخای چجور ادمی باشی میخای ادمی باشی که تا یه مشکل میاد سراغش جا میزنه یا کسی باشی که پای کاری که میخاد بکنه میمونه و تا موفق نشه دست بردار نباشه اگه میخای اولی باشی تو یه ادم معمولی به حساب میای ولی اگه مبخای خاص باشی پاش بمون و جا نزن 

دیدم واقعا راست میگه زندگی من خوب با بد بالاخره مبگذره این دست خود منه که تصمیم میگیرم خوب بگذره یا اینکه بد 

همه ماها سازنده زندگی خودمون هستیم این دقیفا به ذکاوت ما بر میگرده که میخایم چی بسازیم قبول دارم ساختنش خیلی سخته ولی واقعا وقتی اونی بشه که میخای یه نفس عمیق میکشی و یه نگاه بهش میندازی و میگی دمت گرم اگه کم بیاری حتی نگاه کردن بهش هم آزارت میده پس استوار باش😉

[ سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ق.ظ ] [ elin adl ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی