دل‌نوشته‌های الین

تلاش بیخودی

تاحالا شده یه مسیریو با کلی ذوق شروع کنی و واسش کلی زحمت بکشی خودتو به درو دیوار بزنی که بشه سختیاش به بن بست رسیدناش انرژی گذاشتناشو به جون بخری بعد بفهمی کلا اشتباه گرفته بودی همه چیو؟؟؟

الان من دقیقاااا وسط همین ماجرا گیر کردم ولی خیلی خوشحالم حالا بگذریم از وقتی که واسش گذاشته بودم ولی تلنگری بود واسه اینکه راه درست رو انتخاب کنم 

بنظرم همیشه لازم نیست واسه انتخاب مسیرت به عقلت رجوع کنی چون خیلی وقتا تو فقط فکر میکنی که عقلت داره درست میگه و مسیر زندگی و خوشبختیتو پیدا کردی نه عزیز من اینطور نیست 

بعضی وقتا باید  رجوع کنی به دلت سرکوفت نکنی علاقه  هاتو چون عقلت دستور میده درست نیست . لازمه خیلی وقتا خودتو  بسپاری به دست سرنوشت و بری دنبال هر چیزی که دوست  داری مطمئن باش جواب میده چون اینجوری مسیر واست لذت بخشه اگه به مانعی هم برخورد کردی اصلا حسش نمیکنی یه جورایی  اینطوری زندگی میکنی موفقم میشی اتفاقا

 سعی نکن کاریو به زوووور بخوای انجامش بدی شاید بسازتت ولی اخرش میبینی عمرت رفته کاریم پیش نرفته فقط داشتی توی یه باطلاق دستوپا میزدی

[ جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۳ ق.ظ ] [ elin adl ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی