دل‌نوشته‌های الین

فال گیر

دیروز یه خانومی رو دیدم بر حسب اتفاق باهاش هم کلام شدم توی همون لحظه اول برخورد انرژی فوق العلاده قوی و مبهمی رو ازش دریافت کردم از  توی چهرش به راحتی میشد فهمید که میخواد یه حرفیو بزنه ولی نمیگه تا اینکه بالاخره لحظه اخر حرفشو زد و گفت من فال قهوه میگیرم و خیلی حس هام قویه و کلی پیشگویی کرد اگر چه حرفاش راست نبود ولی خیلی ذهنمو درگیر کرده امروز هم بهم اس ام اس داد و باز حرفاشو تکرار کرد و تاکید داشت که نذر کنم واسه برطرف شدن مشکلم هر چی هم بهش میگم من این مشکلا توی زندگیم نیست باز اصرار داره که نه همچین چیزی هست ای بابا...

[ دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ ] [ elin adl ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی