دل‌نوشته‌های الین

زندگیتون پر از گل

امروز بهترین روز دنیاست و چقد خوبه که صبحت با صدای کسی شروع بشه. که فوق العلاده دوستش داری و ارامش زندگیت شده با انگیزه ترین ادمی هست که توی زندگیم دیدم خیلی وقتا الگوی زندگی من هست ای کاش نویسنده بودم و زندگی نامه رزا رو مینوشتم بی نهایت عجیبه شاید یه روز تعریف کردم 

هنه چیز بر میگرده به 10سال پیش یک دوستی کم رنگ بود اون موقع تا اینکه رابطمون همین جور بیشتر و بیشتر. شد و تبدیل شد به یک دوستی خانوادگی خیلیییی روزای خوبی داشتیم از مسافرت ها گرفته تا بیرون رفتن ها و دورهمی ها همه چیز خیلی خوب داشت پیش میرفت تا یک اتفاق 3سال پیش.متاسفانه مادر رزا از بین ما رفت ، اون روزا دیدن رزا و برادرش واقعامنو اذ یت میکرد بگذریم....

الان تقریبا 5 ماهه که ما هر روز با همیم و کلی اتفاقای خوب میفته رزا از اون حالت. دپرسی در اومده و با فکرای مثبتش داره زندگی رویاهاشو میسازه. خیلی جالبه چند وقت پیش شدیدا به یه چیزی احتیلج داشت و دقیقاااا دوهفته یعدش همون چیزی که توی ذهنش بود به دست اوردو کلی اتفاقای این چنینی  و قشنگ ترین اتفاق دندگیش رسیدن به پسری بود که عاشقش بود من واقعا تحسینش میکنم چون واسه تک تک این اتفاقا تلاش کرد شب تا صبح واسه خیلیاشون بیدار بود خیلی جاها خسته میشد وما همراهیش میکردیم بهش انگیزه میدادیم. ولی خواست و شد و همچنان ادامه هم خواهد داشت و رزا نمونه بارز یک انسانی هست که به ما نشون میده کار نشد نداره حتی با وجود تمام سختیاش و من مطمئنم رزا به بهترین ها میرسه و پدر و مادرش بهش افتخار میکنن روحتون شاد بهترین ها اسوده بخوابید دخترتون باعث افتخار ماست ...

امروز تولد بهترین. گل دنیاست و من  خیلی خوشحالم که تو رو دارم امید وارم زندگی همه پر باشه از دوست خوب

[ چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ ] [ elin adl ]

[ ۰ ]

بخش نظرات اين مطلب
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی